Výběrové řízení: Vedoucí provozu – správa majetku

Hledáme nového kolegu / novou kolegyni - zástup za dlouhodobou pracovní neschopnost

Náplň práce:

  • správa budov a majetku, včetně automobilu – zajišťování údržby, oprav, revizí a evidence
  • správa dokumentace bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a požární ochrany, prevence rizik
  • zajištění provozních dodávek a nákupů, rozvoz propagačních materiálů a jiných dokumentů
  • materiální a technická příprava prostor pro činnost organizace
  • koordinace úklidu
  • práce s jevištní technikou a technologiemi
  • drobné produkční úkony, pronajímání prostor pro soukromé akce

Požadujeme:

  • zkušenost s běžnou údržbou budov či domácností
  • ochotu k manuálním a fyzicky náročnějším činnostem
  • komunikační a koordinační dovednosti pro jednání s řemeslníky a dalšími dodavateli a řízení úklidu
  • řidičský průkaz skupiny B
  • práci s počítačem na uživatelské úrovni: MS Office, výhodou MS Teams a Outlook
  • samostatnost, spolehlivost, pečlivost a vstřícnost
  • chuť učit se novým věcem
  • ochotu k občasné práci o večerech a o víkendech dle plánu akcí

Výhodou:

  • kontakty mezi řemeslníky a obdobnými dodavateli
  • zkušenost s administrativou týkající se majetku, skladů atp.
  • zkušenost s obsluhou technických zařízení
  • znalost předpisů v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a požární ochrany
  • zkušenost ve vedoucí pozici

Zaměstnanecké výhody:

  • částečná pružnost pracovní doby
  • 5 týdnů dovolené
  • příspěvek na stravování a penzijní připojištění
  • možnost vzdělávat se
  • uvolněná atmosféra v týmu

Do 15. ledna 2026 zašlete na e-mail reditel@kdholice.cz životopis. Zaměřte se na pracovní i mimopracovní zkušenosti s výše uvedenými činnostmi.
Termín nástupu dohodou. Jedná se o zástup za dlouhodobou pracovní neschopnost, pracovní smlouva do 31. 12. 2026.