Výběrové řízení: Vedoucí provozu – správa majetku
Hledáme nového kolegu / novou kolegyni - zástup za dlouhodobou pracovní neschopnost
.png)
Náplň práce:
- správa budov a majetku, včetně automobilu – zajišťování údržby, oprav, revizí a evidence
- správa dokumentace bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a požární ochrany, prevence rizik
- zajištění provozních dodávek a nákupů, rozvoz propagačních materiálů a jiných dokumentů
- materiální a technická příprava prostor pro činnost organizace
- koordinace úklidu
- práce s jevištní technikou a technologiemi
- drobné produkční úkony, pronajímání prostor pro soukromé akce
Požadujeme:
- zkušenost s běžnou údržbou budov či domácností
- ochotu k manuálním a fyzicky náročnějším činnostem
- komunikační a koordinační dovednosti pro jednání s řemeslníky a dalšími dodavateli a řízení úklidu
- řidičský průkaz skupiny B
- práci s počítačem na uživatelské úrovni: MS Office, výhodou MS Teams a Outlook
- samostatnost, spolehlivost, pečlivost a vstřícnost
- chuť učit se novým věcem
- ochotu k občasné práci o večerech a o víkendech dle plánu akcí
Výhodou:
- kontakty mezi řemeslníky a obdobnými dodavateli
- zkušenost s administrativou týkající se majetku, skladů atp.
- zkušenost s obsluhou technických zařízení
- znalost předpisů v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a požární ochrany
- zkušenost ve vedoucí pozici
-
Zaměstnanecké výhody:
- částečná pružnost pracovní doby
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na stravování a penzijní připojištění
- možnost vzdělávat se
- uvolněná atmosféra v týmu
Do 15. ledna 2026 zašlete na e-mail reditel@kdholice.cz životopis. Zaměřte se na pracovní i mimopracovní zkušenosti s výše uvedenými činnostmi.
Termín nástupu dohodou. Jedná se o zástup za dlouhodobou pracovní neschopnost, pracovní smlouva do 31. 12. 2026.

.png)
